FAIT, MONICA MARIA ELENA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.126
AS - Asia 581
NA - Nord America 385
AF - Africa 25
SA - Sud America 25
OC - Oceania 6
Totale 2.148
Nazione #
IT - Italia 380
US - Stati Uniti d'America 355
FI - Finlandia 305
HK - Hong Kong 296
SG - Singapore 201
GB - Regno Unito 200
DE - Germania 137
CN - Cina 34
FR - Francia 24
CA - Canada 19
NL - Olanda 15
PT - Portogallo 9
ES - Italia 8
IN - India 8
BR - Brasile 7
KR - Corea 7
LT - Lituania 7
MX - Messico 7
AR - Argentina 6
AU - Australia 6
MW - Malawi 6
RU - Federazione Russa 6
TW - Taiwan 6
ID - Indonesia 5
PE - Perù 5
BZ - Belize 4
IE - Irlanda 4
ZA - Sudafrica 4
AT - Austria 3
CH - Svizzera 3
CL - Cile 3
CM - Camerun 3
CZ - Repubblica Ceca 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
HR - Croazia 3
MY - Malesia 3
PH - Filippine 3
TR - Turchia 3
VN - Vietnam 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BE - Belgio 2
BG - Bulgaria 2
BY - Bielorussia 2
DK - Danimarca 2
GR - Grecia 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
LB - Libano 2
LV - Lettonia 2
TH - Thailandia 2
TN - Tunisia 2
UA - Ucraina 2
ZW - Zimbabwe 2
AL - Albania 1
BO - Bolivia 1
DZ - Algeria 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
LU - Lussemburgo 1
LY - Libia 1
MA - Marocco 1
NO - Norvegia 1
PL - Polonia 1
SE - Svezia 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 2.148
Città #
Helsinki 305
Hong Kong 293
London 192
Singapore 77
Chicago 70
Council Bluffs 67
Milan 34
Hanover 29
Boardman 24
Rome 21
Guangzhou 19
Naples 18
Falkenstein 15
Turin 14
Verona 14
Bari 13
Perugia 12
Ashburn 11
Los Angeles 11
Brescia 10
Frankfurt am Main 10
Paris 10
Toronto 10
Florence 9
New York 9
Taranto 8
West Jordan 8
Bologna 7
Ottawa 7
Lilongwe 6
Pilar 6
Pisa 6
Angri 5
Buffalo 5
Collepasso 5
Hamburg 5
Lecce 5
Mirano 5
Siegen 5
Amsterdam 4
Braga 4
Dublin 4
Gavardo 4
Kaohsiung 4
Porto Sant'Elpidio 4
San Severo 4
Siena 4
Aci Castello 3
Americana 3
Bagnolo Mella 3
Bassano del Grappa 3
Belo Horizonte 3
Castellammare di Stabia 3
Colognola ai Colli 3
Foligno 3
Frosinone 3
Guayaquil 3
Guidonia Montecelio 3
Guro-gu 3
Hangzhou 3
Latina 3
Lisbon 3
Madrid 3
Messina 3
Monza 3
Padova 3
Palmanova 3
Perth 3
Piacenza 3
Prague 3
Prato 3
San Giovanni la Punta 3
Santa Maria a Monte 3
The Dalles 3
Trento 3
Vienna 3
Washington 3
Zurich 3
Acerra 2
Albano Sant'Alessandro 2
Alezio 2
Amherst 2
Amstelveen 2
Aryanah 2
Bakersfield 2
Bardello 2
Beirut 2
Benevento 2
Brussels 2
Cairo 2
Calci 2
Campi Salentina 2
Castel di Sangro 2
Cellatica 2
Centurion 2
Cuauhtémoc 2
Gaiole in Chianti 2
Galatone 2
Granada 2
Grebenhain 2
Totale 1.549
Nome #
Il ruolo dei marchi e dei Consorzi di tutela per la competitività delle produzioni tipiche agroalimentari 141
COMPETITIVITA' E SVILUPPO DEI TERRITORI DEL VINO 97
The Role of denomination of origins in the competition of the wine sector 69
To digit or to head? Designing digital transformation journey of SMEs among digital self-efficacy and professional leadership 65
Grassroot processes of knowledge sharing to build social innovation capabilities 58
A framework for analysing convergence between online brand identity and online brand image. The case of the British Museum 52
I marchi collettivi e i segni distintivi 51
A conceptual model to develop data gathered from unstructured sources into marketing knowledge 49
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 42
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 40
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 37
Un modello di corporate governance per la valorizzazione del territorio e dei suoi vini autoctoni 34
Social Recruitment in HRM A Theoretical Approach and Empirical Analysis 32
Potenzialità e criticità dell'enogastronomia per lo sviluppo di un Sistema Turistico di Prodotto: prospettive per il territorio della Puglia 32
Conditions and drivers of competition in a region: Some case histories of brand-land synergism 31
Technological Tools Integration and Ontologies for Knowledge Extraction from Unstructured Sources: A Case of Study for Marketing in Agri-Food Sector 31
Creare consonanza ed engagement attraverso la Web Communication e gli High Performance Work Systems 31
Evolutionary trends of travel agencies’ franchising system: the role of information in the sub and sovra - systemic relationships 30
The effects of business ethics and corporate social responsibility on intellectual capital voluntary disclosure 30
Knowledge sharing: an innovative organizational approach to engage volunteers 29
A network model approach to enhance knowledge sharing for internationalization readiness of SMEs 29
I predittori dello sviluppo sostenibile condiviso da imprese agroalimentari e territorio 29
Wine web words: come i blogger comunicano i vini. Un confronto tra vino autoctono e vino internazionale 28
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 27
The Role of Social Capital in the Evolution of Districts. The Case of the Fashion District in Puglia 26
Capitale sociale, non profit e creazione del valore 26
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 26
Unstructured Data Analysis for Marketing Decisions in Agri-food Sector 25
The roots of “volunteer” employees' engagement: The silent role of intellectual capital in knowledge-sharing intentions 25
Corporate governance and firm efficiency: The role of board composition 25
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 25
Brand-Land Equity nei territori del vino 24
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 24
Da denominazione d'origine a marca: rilfessioni su alcune esperienze consortili nell’agroalimentare 24
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively 23
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 22
Healthcare service evolution towards the Internet of Things: An end-user perspective 22
A novel view on knowledge sharing in the agri-food sector 22
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 22
“Knowledge Management” 21
La riclassificazione dello Stato Patrimoniale per una corretta analisi della situzione finanziaria 21
Old, New and Third Wine Regions: a Consumer Perspective 21
Le strategie di Social-CRM: le potenzialità della social communication nel settore vitivinicolo 21
STAKEHOLDERS ENGAGEMENT THROUGH SOCIAL MEDIA: EXPERIENCES OF EUROPEAN COMPANIES 21
The relationship between unstructured information and marketing knowledge: an experiment in the US wine market 20
Online branding strategy for wine tourism competitiveness 20
AGGREGAZIONE E INNOVAZIONE: UN MODELLO DI GOVERNANCE PER LA COMPETITIVITÀ DELLE IMPRESE VITIVINICOLE 20
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship 20
Knowledge Gathering from Social Media to Improve Marketing in Agri-food Sector 20
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception 20
Wine web value: web marketing strategies for family businesses, 20
I nuclei di valutazione e gli indici di bilancio nella gestione degli Enti Locali. Un esame delle Amministrazioni Comunali della Provincia di Lecce 19
Il metodo del capitale allocato nella fase di impiego della conoscenza 19
ATTRIBUTES DRIVING THE WINE CHOICE PROCESS 19
Verso la Valorizzazione della conoscenza 19
COMMUNICATING LOCAL PRODUCTS ON THE WEB: A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH-LANGUAGE BLOGS" 19
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS 19
Focus Group e audizioni sulle imprese agroalimentari 18
Social Web Communication and CRM in the marketing strategies of wine enterprises 18
THE VIRTUAL COMMUNITY’S MOTIVATIONAL SYSTEM TO ENGAGE FIRMS INTO SUSTAINABILITY STRATEGY. THE ITALIAN AGRIFOOD SECTOR 18
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online? 18
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 18
Sustainability disclosure through virtual community: the case of the wine sector 18
I social media 18
LA CONOSCENZA : UNA RISORSA DI RARA RAPPRESENTAZIONE 18
La brand experience nelle strategie commerciali delle imprese vitivinicole 17
Marketing intelligence e competitività delle imprese. Un applicativo per il settore agroalimentare 17
How Knowledge Sharing Culture Can Become a Facilitator of the Sustainable Development in the Agrifood Sector 17
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 17
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista 16
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 16
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers 16
To act or to react? The role of responsiveness in corporate social performance disclosure in preventing plastic pollution in the travel and tourism sector 16
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 16
The role of gender diversity on tax aggressiveness and corporate social responsibility: Evidence from Italian listed companies 15
Tipici e turismo: un network per creare valore. Il caso del Franciacorta 15
La misurazione delle performance della social web communication nelle aggregazioni agroalimentari 15
Totale 2.151
Categoria #
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Totale 21.595


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/2023582 0 0 0 17 72 9 31 25 41 118 218 51
2023/20241.008 203 148 43 63 30 112 138 181 1 34 40 15
2024/2025561 54 93 13 10 85 113 18 18 91 66 0 0
Totale 2.151