This pioneering book assembles chapter contributions from leading practice experts and academics to advance contemporary thinking on digital leadership. It examines the digital terrain across diverse industries and geographies, uncovering future pathways towards efficient business and management practice.

Chapter 13: Digital leadership and marketing: a novel CLV metric.

Silvia Dal Bianco
Conceptualization
In corso di stampa

Abstract

This pioneering book assembles chapter contributions from leading practice experts and academics to advance contemporary thinking on digital leadership. It examines the digital terrain across diverse industries and geographies, uncovering future pathways towards efficient business and management practice.
In corso di stampa
978 1 03532 123 0
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.14085/27741
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact